技术、真功夫

      绝少相信电脑硬件维修,不过有间档口唔到我唔信。因为几年以来,凡係硬件有问题,除非冇元件,都未试过话修唔好,虽然我坏件唔多。

      记得上次同个朋友去睇住整板,点咗几嘢就知边度出问题,电压低咗要换电容;果然换咗个电容之后就完全搞掂。今次我带个同事再去整块板,又係点咗几嘢再次搞掂块板,我哋用咗三十分钟去行段路,结果佢三分钟就帮我哋搞掂咗块板。真係唔得唔佩服师傅对所在行业嘅熟悉程度,而且最紧要收费唔贵。

      不过唯一邓佢哋唔抵就係多年匿藏喺一二角,或者佢哋就係现代嘅隐士。

此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

3 Responses to 技术、真功夫

  1. Penny说道:

    租便啊嘛~~~~~~你见佢哋D衣着几咩咩就知道人哋节省喇···咔咔

  2. Helen说道:

    有好介绍就写个具体地址出来啦,同大家分享一下啊嘛!

  3. 传说中的13号说道:

    科技东街(金山大厦旁边)一入去大院,正前方二楼.绿色招牌大字写住"电脑维修"

发表评论

