4D->4R->4D

      上次讲话攞过年旅游嘅相去晒,我自己全部都调光、调色切割成4R(3:2比例,全部photoshop进行,唔会有偏差)。谂住俾肥妈带去晒相,因为自己都唔多顺路去,而且唔使我俾钱。寻晚肥妈攞到相过返,今日先认真睇过。发现同我哋晒嘅係4D相(4:3,同原来DC嘅成像一致),即係前后成相少咗个框,我问肥妈点解?肥妈话:“佢都叫咗嗰度唔使割晒4R,嗰度话唔得,有白边,之后割咗再出4D。”我真係想妈叉嗰间嘢,有9可能有白边啊,我唔搵相铺切割係因为佢唔知我想突出边部分留边部分。你宜家同我突然转4D,同我去割包皮之后顺手阉咗我有乜分别?最主要係因为4R比4D平一毫纸。宜家谂返好鬼兴,间西嘢专门呃唔知头知路嘅人。

      后尾同肥妈总结出晒相嘅几样嘢:

  1. 坚决唔要班7头对相片做任何修改。
  2. 如果佢係都话要出4D好过4R。好,就先出1张4D同4R,同一张片,反正有时间等出。
  3. 仲未谂到,以后补充。
此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

2 则回应给 4D->4R->4D

  1. Unknown说道:

    Welcome to enter (wow gold) and (wow power leveling) trading site, (wow gold) are cheap, (wow power leveling) credibility Very good! Quickly into the next single! Key words directly to the website click on transactions! -2220954092816

发表评论

