有幸见到如此小气の人

      一个网友(同性),认识五年几。以前关系都唔错,此人都冇乜,就係神经质。记得佢讲过话有意无意擦花人部BMW;又经常喺某个Q群里面发颠……呢几样都冇乜大问题,最大问题就係经常两三点手机群发短信。讲过佢又唔听,好啦,咁我哋成班人就同佢条女讲啦。点知仲要恶返佢条女转头,搞到佢条女左右为难

      之后佢认唔住,终于喺Q度同我讲,“明人不做暗事,有乜事就直接同我讲,使乜叫我条女同我讲咁cheap?”我唔理个过程,最紧要就係将我班朋友同我自己个手机number从佢手机中删除,自此都未收到过佢短信,以为就咁say goodbye。

      点知寻日喺Q度又冇里头讲返同样嘅话,唔知佢想点?傻咗未好返就入院睇过,唔好出嚟骚扰我哋。

此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

发表评论

