老婆又准备出国

      真幸福,我都冇机会去,上次佢就跟人走咗去欧洲,今次就近少少。。。

      不过都好,留喺我身边都冇作为,最起码呢一年好少作为。等佢出去外面发挥下自己嘅用处,因为我真係唔知佢仲有几耐,希望呢次仅仅係个里程碑,日后仲有其他地方可以等佢去。

      虽然唔係好靓,而且又好残,陪伴咗我三年嘅S45……

此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

3 Responses to 老婆又准备出国

  1. Penny说道:

    嘻嘻,老婆~~~~~嗯嗯嗯

  2. N/A说道:

    这段时间先用二奶顶住先…

  3. 传说中的13号说道:

    边度有二奶?我都想要个。

发表评论

