好来好走(三)

      nicole同完一众人倾完之后,我都问咗佢情况如何?果然係打算挽留,而且nicole都话,好犹豫,再次考虑去留问题。我都答佢:“决定咗之后通知我,如果係留低,我就继续培训;而今日早上要讲嘅嘢,寻日都已经有简单介绍过,而且你嘅去留,对我以后嘅工作影响唔会太大,只不过有就会轻松多少。”
      之后我再问咗句,“你冇带饭哦?今日中午一齐去食饭啦。”nicole:“如果我决定走,你会唔会同我一齐食饭嘎?”“当然会啦,即使唔係同事,都可以係朋友。”
      大概一个钟之后,nicole回复我都係保留原来决定,要离开。
 
      话咁快又到咗午休时间,今日係周五,例牌大家熟落嘅同事都会一齐聚埋食饭。不过同部门嗰两条契弟今日都係带咗饭嚟食,完全冇打算过同一部门嘅人去食餐简单嘅入职宴。咁我就带nicole同其他五个同事一齐去正佳嘅食街里面同nicole食第一餐,又係最后一餐。
      去正佳途中、开餐过程,nicole都觉得班同事好玩得,大家都好似细路仔咁,全过程大家都好开心、有讲有笑。
      当然nicole都係同我最熟落,喺回程途中单独同我:“如果早啲识到你哋,咁就可能唔会离开啦……”living:“以后都仲有机会一齐玩,到时候可以叫埋你一齐唱K”之后仲讲咗一啲开心嘅事…………………………交谈之中,原来得知nicole都係住华景,同我住得好近,而且都係搭同一部车,可惜冇机会碰面,而且以后都可能冇机会碰到面。
      因为漏咗公司财物喺屋企,要返屋企攞返,所以就同我哋分头行。
      等nicole离开之后先,我先同其他几位同事讲,今日係佢last day………………有同事大吃一惊,亦有同事已经知道,所以都会比较镇定。一路上大家都讨论点解会走呢个问题,不过都决定晒,无法改变,大家只係讨论一下而已。
此条目发表在公事爆分类目录。将固定链接加入收藏夹。

One Response to 好来好走(三)

  1. ray说道:

    可怜我连妮可个样都未见过~

发表评论

