回到那一刻

      中咗网友嘅游戏,不过都係一个唔错嘅游戏。一早返工,先后开咗公司同私人个msn,突然就有人同我讲:“你被点名了!”一阵莫名其妙奇妙,之后叫我上佢个blog度睇。
      终于答完啦,可惜答题係我弱项,答得好零乱。再讲讲游戏玩发。
 
      【游戏规则】
  被点名的人在自己的blog上写下答案,并出一个题目,然后把题目丢给另外五个人,并且到这些人的留言版上留下:“你被点名了。”这五个人在自己的blog注明是从哪一个blogger那里传来的题目,然后写下答案,并另写一个问题,再去贴另外五个人。如此继续下去。
 
      bobby嘅问题:如果能回到过去,你会选择回到什么时候,去经历一件那个时候的事呢?是作为观众静静地看着事情重演,还是再次参与,让事情朝着与原来不一样的方向发展呢?
      如果係搞笑版,我想答今晚唔上私人msn,第一时间block咗肥波。当然我唔係咁答。
 
      讲真,好似都冇乜特别想回到过去,可能仲经历得少。本身想选择初中升高中时,如果靠关系入华附可能高考之后嘅结果会唔同,晋升嘅级数都可能会比宜家高。不过再谂深一层,虽然对我就业都有一定影响,但发现其实都唔係太重要,可能衰过先知道以后点样避免再衰。
     
如果真係选择回到过去,我会考虑返到去嬷嬷去世前一日,当时我仲有去探病,仲带住相机,因为想好好咁影低嬷嬷个样,因为都唔知佢几时会离开。当阿爷紧握住阿嬷双手,几十年老夫妻都流下眼泪,好惊一刹那之后就阴阳分隔。当时我真係好想影低最动人一瞬间,可惜我落唔到手。我唔想骚扰到佢哋,唔想爷爷见到张相会伤心难过,唔相自己见到张相都会难过,仲有更加多唔想。。。。。。
      如果在有机会返到去,我都会继续默默注视那一幕。
 
      由于msn space上面都冇几多好友,所以俾我点中嘅,唔好彩啦。问题嚟啦:如果你有一样登峰造极嘅技艺(超能力唔算)你觉得最想拥有嘅係乜技能,会用喺边度?
      花名册:ray、jurn、rachel、penny、raymond
此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

4 Responses to 回到那一刻

  1. 贰零○肆说道:

    收货收货,呵呵~~~多谢你与我分享哩段经历……

  2. N/A说道:

    游戏太复杂了,还是在这里回答算了。如果我有一样很强的技艺,希望是比Bill Gate还要强亿万倍的搵钱能力,赚到的钱捐出去之后,可以喂饱全国上下的贪官之余还剩下大把去到穷人手上。

  3. 传说中的13号说道:

    我愿意做呢个贪官,喂饱我先……

  4. Penny说道:

    黑社会····竟然点我名····

发表评论

