银行

      真TMD的烦,近两个月都同银行有密切关系。发工资转移到去贱行,工行信用卡到期,农行低存款存户收取管理肺,考虑申请信用卡。
      一直都唔想开贱行,不过七年几前开咗个户口都要攞出嚟用。发工资转去发贱行,俾人收咗几蚊管理肺,开卡又收咗我十蚊年肺,丢佢老尾hi。
      今日先cut咗张工行信用卡,原因到期。本身都考虑可以去续卡,点知烂9工行唔係所有站点都可以换卡,指定要开卡行先可以。我住华师,取卡嗰阵喺高科,丢佢点9知叫我去站前路攞卡,一个东一个西,佢食西,所以决定今日去cut卡。去到工行信用卡中心,发现原来都唔少人销卡,咁都算啦,填咗一大堆嘢,又要我销网银(半个月前手痕开,用嚟查数),仲要30日后去攞返余数先叫正式取消户口。再颩佢老尾。
      农行张信用卡本身就冇乜好,准借记卡,冇免息期,唯一好就个个网点都可以换卡,取消就唔係。不过话低存款户口要收管理肺,好彩问过下农行某打杂经理话我知卡唔属于收费范围。如果信用卡都收,我再丢佢老尾。
      咁多银行之中,最中意就係招行,服务好,效率高。考虑係唔係申请佢个信用卡,不过得携程卡申请。优惠就唔係好多,不过好似都OK咁,携情唔携情好呢?睇下其他人意见先,睇下公司班同事点先。
此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

One Response to 银行

  1. Yonggang说道:

    信用卡本来就收管理费嘎啦,再收?杀左佢!用招行的信用卡小心一样野系,如果你系消费碌卡无问题;但如果提款摞现金系要收好似3%手续费的

发表评论

