再见老朋友

      呢个星期不断“遇见”老朋友,有部分係未见过面:
 
file 1:
      网友组织聚会,原因係大家出嚟聚下,以球会友。有认识咗有六年嘅,有识咗几个月,都有识咗五年几先见过两次面嘅,最后大家打完波之后食下饭坐低倾下大家状况。
 
file 2:
      “石器时代”已经过去,石器时代前期嘅朋友遗留落嚟唔算太多,不过都仲间中会有联络。而石器时代后期嘅朋友大部分都各散东西,竟然突然喺msn度弹出一个rachel嘅物体,开始以为係同事,原来发现係我哋平时叫佢做“猪耳”嘅战友,不过咁耐以来,都係未见过面,简直係谜一样的人物。不过……比较可惜,问咗接近十句先答我一句半,最后仲要offline埋。
 
file 3:
      同样係MSN,先弹出一个叫“~~~~~~~~~~~~~”嘅人,我唔知係边个,而且完全冇聊天记录。之后发现改咗名“我ㄉ手機被偷囉…暫時聯絡不到我”,当时谂咗我好耐,最后先发觉………原来係合作咗一年嘅台湾同事。佢离开公司两个月,一直都未出现过,仲以为有乜事发生。原来係高雄屋企未装好网路,不过因为工作忙,讲咗两句就冇同佢继续倾。
 
file 4:
      多年同学,大家同住华师。今日返工等车嗰阵见到佢,唔使讲其他,就讲一句“你又迟到啊。。。。。。”虽然曾经有段时间好熟,但大家都唔係同一类人。大学嗰阵佢七日蒲足五日,星期六日休息,已经注定大家係唔同一类人,比较少共同语言。不过佢比较幸运,将咗两句车就到。
此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

2 则回应给 再见老朋友

  1. Penny说道:

    file 4···係唔係讲紧黑柴啊?呵呵

  2. 贰零○肆说道:

    路过,严重路过01年某日某肥仔:“噫嘻,哩个瘦仔咁好采,中三等奖喔~”片刻后,某瘦仔:“顶,哩个中左二等奖嘅肥仔竟然头先话我好采涡?!”肥瘦:“卡卡卡卡卡卡~~~”

发表评论

