除了规范,就是罚则

      行业集体性严重受打击,同行喺论坛里面pose出嚟嘅唔係规范就係罚则。
      规范日日新,罚单次次狠。而唔好彩就係几次都有份,收入大受影响,之后就…….
      好多人叫我跳槽,不过自己谂返下,如果我仲过到场风暴,暂时都仲係会留低。就当係考验再经历,而且目前就业情况唔好,要搵返份相当嘅其实都对我嚟讲都好难。
     
      在此发下神经,但愿风暴快过去。
此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

6 则回应给 除了规范,就是罚则

  1. Yonggang说道:

    一年前的我到宜家都算过左场风暴了

  2. 传说中的13号说道:

    年几前先暴风雨过………

  3. 胜辉说道:

    我正在风暴之中…

  4. ray说道:

    规范日日新,罚单次次狠,次次都有份~

  5. ray说道:

    泡沫,都是泡沫

  6. Unknown说道:

    bubble好快爆嘎啦,sp是没有明天滴!

发表评论

