点解咸碟有格仔?

      我经历过2708、1304、0128、0707,我由冇年假做到有年假,由我坐西半球到我行匀全球,我为乜啊?我唔係为咗自己,我係为咗中国人,为咗中国呢班年青人。
      十几廿个月嚟,我不知sell咗几多咸图俾你呢啲四眼仔……后生仔……有钱仔……青头仔,我点解要咁做?我要佢哋亲身经历乜嘢叫做“真”——Real!!!!!
      呢个社会实在太多虚假嘅人。。。。。。
此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

1 则回应给 点解咸碟有格仔?

  1. 咪嘈说道:

    -.- 做乜学人哋av d 台词啫

发表评论

