当我仲喺梦里面回想紧阿爷阿嬷仲喺鬼巷住,同佢哋两个一齐食幸运楼烧鹅嘅时候………
      早上七点几嘅恶号讲我知,阿爷凌晨都走埋…….
      当寻日见到佢骨瘦如柴嘅时候,我差啲激动到要喊出嚟,但我知道我唔可以喺嗰阵喊。当我握住阿爷只手,感觉到无比冰冷,同时见到佢完全无神嘅眼,我完全不知所措。然而我走到阿爷面前,握紧佢只手嘅时候,阿爷完全认唔到我,即使我后来除咗眼睛……当阿爷每一次深呼吸,我都感觉到不安,但又觉得非常无助。让我觉得更无助嘅係,阿爷喺最辛苦嘅时候,不停咁叫住我个名,但我唔知可以点帮到佢,等佢觉得可以过得舒服一啲………..
      我希望可以陪阿爷耐啲,因为平时我冇乜尽过做孙嘅责任,但最后都係冇办法见到阿爷最后一面。
 
      希望阿爷同阿嬷一齐会过得好啲。
此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

3 Responses to

  1. ray说道:

    节哀顺变。相信在天堂重逢的两老能明白你的心意。

  2. 咪嘈说道:

    佢哋会明白你嘅孝心,你过得好d,佢哋就会安心d.

  3. Penny说道:

    节哀,生老病死,睇开D,人生必经阶段,希望你尽快恢复

发表评论

