如果没有手机

      前段时间,报纸或者网上都会有个发问,如果没有手机,你嘅生活会变成点?同时都搵几个白领去做过测试,发现都有不同程度对手机倚赖,觉得唔可能缺少手机。
      如果我冇手机,将会点?
      首先,我会冇咗部用咗七年嘅3310,里面大概有40个联系方式同埋部分短信,资料丢失应该唔算严重。
      其次,可能有好多人用唔到电话联系我,但通常只会係银行或者搭错线。
      第三,可能无聊时搵唔到人发短信去骚扰,不过最近几个月好似我一个星期先发得10条唔够短信。
      最后,可能冇咗份工,因为份工倚赖手机(因为我係做手机游戏)。
 
      或者人际关系网络窄,所以手机都已经唔係我必须品。虽然我曾经因为3310有高原反应、因为已经用咗好耐、因为功能好似唔够丰富,考虑换过台新机,但唔知换乜好、唔知换咗有乜用、唔知要洗几多钱。于是都係算啦,继续等待08啦。
此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

1 则回应给 如果没有手机

  1. Penny说道:

    3310···8年,犀利!
    呢8年来,我应该换咗7台手机,其中烂咗2台,2台被偷,2台俾咗老豆用!之前的GX32用咗2年半,算最耐的了,但係都係烂咗!最近新入咗一台,希望可以用耐D!

发表评论

