皇后的十块钱

      好耐都未去过皇后买早餐,今日难得一次去。
      排队埋单嗰阵,见到柜台前地下有张皱埋一旧嘅10蚊RMB纸币,但又见唔到係边个跌嘅,估计係上几手人跌落。
      等我埋单嘅时候,我心大心细,係唔係应该通知"侍女"?但几手之前跌,就算执到都可能当公司财产甚至私人财产。如果自己执会唔会唔好呢?俾人督出嚟仲样衰哦。最后到我埋单,俾咗钱后…………………………………
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
      我都係冇弯低腰去执,原因:1、太易相;2、前面有个人顶住我,我冇办法落手(要闻屁)。最后我依依不舍咁离开咗皇后,离开咗嗰张十蚊。
      返到公司,有人讲执起张十蚊,放返个一蚊落去,咁做对得住人对得住自己。我觉得係咩?一係唔做,一係就做到尽,所以我选择咗前者。
此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

3 Responses to 皇后的十块钱

  1. N/A说道:

    你应该大声咁话俾侍女听,然后趁佢弯低腰执嘅时候睇睇佢有无走光。。。

  2. Penny说道:

    但喺据闻呢D散纸,喺霉运的人跌的,带住佢的霉运转嫁俾人噶喔““`唔执为妙啊“““`

  3. ray说道:

    我嘅建议系马上执左区,如果惊张钱霉可以用区来埋单,甘你嘅早餐有着落(可能仲可以叫多杯豆浆),张钱又唔使自己袋..如果唔想执,raymond嘅建议都唔错,不过皇后侍女嘅制服都几密实,睇怕比较难走光,其他店就可能得

发表评论

