莫名其妙的短信

      中午休息,突然有人发短信,来自139222974XX。内容如下:
 
      他:今天生了个7斤的胖女孩
      我:恭喜
      他:你知道我是谁吗?
      我:雯
      他:什么文?我是李响
      我:er……..虽然不知道是谁,但怎样也恭喜你。
      他:你小子把老朋友忘了
 
      之后我就冇回佢短信,原因冇钱同时又唔识,我个手机号码7年未换过,竟然有人咁问法?开始以为朋友亲戚生咗BB女,结果係个白撞嘅。同时网上嘅朋友都话,可能係呃钱,可能呃育儿费。而且我回复第一条短信迟咗20分钟,但佢之后都可以瞬间回复,呃钱都好似係咁。
      不过唔讲咁多马后炮嘅嘢,如果係真,我会真心祝福。
此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

1 则回应给 莫名其妙的短信

  1. Yonggang说道:

    应该是你经手的 

发表评论

