我们的三五七年

      对于我嚟讲,三五七年可能唔算得上係一个好长嘅日子,虽然日子都唔算短。但对于佢哋,可能係佢哋嘅一生,好高兴可以同佢哋一齐走过呢三五七年。
      三年前,过年啦,要买新衫新鞋。平时少出街买嘢,去买着上身嘅更加少。难得有对李宁鞋睇得上眼,几百大洋就将佢买落嚟,一着就係三年几,开始褪色、开始变黑、开始爆线、开始甩底,之后洗过两次,继续褪色、继续变黑、继续爆线、继续甩底。幸好目前仲有个鞋样喺度,就係咁样我踩咗三年几。
      陪伴着我有五年几嘅係一把紫色嘅普通雨遮。其实几时开始同我有密切关系,我都讲唔出准确时间,只係知道当我离开宝典嘅时候,落住毛毛细雨,一路都有佢保护。就算喺iil嘅所有日子,无论晴天、阴天、雨天都有佢一直照顾。
      而最亲密,使用得最耐嘅,除咗打开屋企门口嘅锁匙之外,就係一直贴身跟随嘅3310。当每个朋友换手机都好似流水一样快,当代潮流从单音铃声走向和弦铃声,当人们厌恶黑白屏改用彩屏,当智能机已经大行其道时,永远未离开我嘅都係3310。七年前,当时佢係属于我肥妈,因为耳仔高频失冲而无法听到铃声,老豆就咁样转送俾我,一用就係七年。当不小心跌落地解体时,莫名黑屏;当上高山嘅时候,莫名假死;即使其他手机价钱再平,似乎都未有太大冲动让我离开佢。我谂,我陪佢到最后,可能对大家都係最好嘅结果。
      仲有好多好多嘅你哋,陪伴咗我唔知几多个三五七年,多谢你哋。
此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

6 则回应给 我们的三五七年

  1. Yonggang说道:

     偶像伤春悲秋,不过宜家先岩立秋咋啵

  2. kitlan说道:

    年轻人想着的是未来会怎样怎样,长者想着的是曾经怎样怎样 

  3. N/A说道:

    在群里面一齐吹水,也是三五七年的事。 

  4. 传说中的13号说道:

    某天,我想买鞋,虽然没有买,但想起已用三年多.
    某天,我开雨伞,有人说很久,就想起已用五年多.
    某天,想换手机,最后未落实,回想起已用七年多.

  5. 说道:

    可用咁耐,真係坚过石坚 

  6. 咪嘈说道:

    做你生意果个都几阴功,几年唔发一次市 

发表评论

