平衡性最好的漫画

      某日,一个同事问起呢个问题。的确几考起我,自己个工作同平衡性几有关系,但眼看自己搞个游戏已经失衡,但眼下又有边个漫画係可以做到平衡好呢?
      自小睇嘅龙珠、乱马,甚至咩魔动王、魔神英雄传、圣斗士、幽游白书、美少女、多拉A梦等,就算我一直追咗十年嘅柯南都冇办法做得到平衡性好,无论打斗、饮食、音乐,仔细睇一下,冇一个係平衡,连米奇老鼠、唐老鸭我都唔觉得平衡。可能漫画就如生活,根本唔需要最好平衡,相对就足够。
 
      后来嗰位同事讲咗《丁丁历险记》係最平衡嘅漫画,我再谂咗下…………冇晒印象,不过再数返下,发现《Feeling Heart》可能係我见过最平衡嘅漫画,再认真谂《加菲猫》可能都会係跟住比较平衡。
 
PS:关于屎露比,我未睇过,我想应该会平衡。
此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

3 则回应给 平衡性最好的漫画

  1. ray说道:

    漫画何谓平衡? 

  2. 传说中的13号说道:

    睇返龙珠就知道咩叫唔平衡 

  3. 咪嘈说道:

    s啦,完全唔明wor 

发表评论

