公车上遇见两个八卦男

      寻日收工上车,本身落雨应该有艳遇,公交嚟得太快,所以冇注意到。
      上车之后,坐去倒数第二排窗口位,跟住就攞出部新买NDS玩"右脑达人"找碴。跟住坐最后嗰排对情侣男对佢女友好大声咁讲咩次世代,咩唔够sony咩之类,因为大声好春烦。我依然继续玩,一于少理。
      点知更加烦嘅事情出现,坐隔离条粉肠丫男开双腿,本来占我坐位已经够烦,我都将部nds打侧少少。我找碴时,就喺隔离指咗指跟住讲:"中间大窗嗰度";我望咗下佢,并且警告话:"你唔好出声好唔好?"之后唔够半分钟,条粉人依旧咁样。嬲嬲地reset换游戏,不过条友依然好八卦望到实晒,当然以佢个智商解唔到只game个谜,所以都冇得佢出声。
      不过直到我落车之前,后面个八卦男仲继续表明老任做游戏係有创意,索尼游戏点点点嘅高论,寻日都算黑仔。
此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

2 则回应给 公车上遇见两个八卦男

  1. N/A说道:

    粉丝遍布神州大地 

  2. Water说道:

    可能中意你啊,死蠢,仲唔食住上。 

发表评论

