中秋的一天

      呢日算起嚟,一半开心,一半唔开心。
      开心:
      今日提前咗两个收工;
      叫人帮手买嘅zard十五年精选碟到手;
      叫人帮手买嘅无极限到手;
      得知我堂妹9月21日生咗个仔。
 
      唔开心:
      提前收工嘅结果係提前混乱,等咗五点等到五点半,老豆部车仲塞喺石牌桥,结果只手俾蚊咬到一旧旧;
      用咗两个钟头先可以从天河开车开到西关;
      一餐团员饭、两围台,食剩好多好多餸,但每围要收888大元(未计茶位);
      团员饭不团员,就我呢辈嘅人竟然就得我一个返;
      老豆开车,竟然我同肥妈要搭地铁自己返屋企,而部车就载咗我大伯父走(大伯父个仔係有车)。
 
      家族关系越来越冷淡,而且有车就变咗服务大众理所当然嘅事(难怪堂大佬唔出现)。冇咗爷爷嬷嬷嘅屋企,似乎已经冇嘢留恋,或者有利用价值嘅时候先可以等我重视一下。
此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

2 则回应给 中秋的一天

  1. kitlan说道:

    理解,没有了老人的凝聚,唔赶你出门口已经好好了

  2. Yonggang说道:

    我都系,老人一走左,马上散晒。宜家搞到就算清明都分开去

发表评论

