礼物

      都有好耐冇见过佢啦,上一次係佢特登叫埋我一起倾计,当时讲咗好多嘢,虽然细节唔係清晰,但我仲记得佢一边讲一边食猪古力嘅样。大家后来仲讲咗好多嘢,仲一齐共进午餐。
      眨下眼,个几月就咁过去,虽然每日都见到佢上线,但始终唔敢开口对佢说话,或者谂唔到咩更好嘅话题。
      本来上星期我哋就有机会见面,因为某些原因结果要到今个星期先可以见到佢,但当我今日见到佢嘅时候,我心里面有惊又喜。每逢见到佢,我哋都会倾下计,今次都唔例外,而且今次仲送咗几件礼物俾我,但佢仲好口硬咁同我讲,“living,你帮我保管住先。”尴尬我一定会好好保管。
      可惜大家相处嘅时间实在太短,见面唔够半日,大家又要分开,唔知我哋下一次见面会係几时。
 
 
 
      希望下次见面可以倾多几句,我嘅老板……多谢你送俾我嘅礼物红心
此条目发表在恶搞传说分类目录。将固定链接加入收藏夹。

5 则回应给 礼物

  1. Yonggang说道:

    4son

  2. kitlan说道:

    2+2

  3. 传说中的13号说道:

    you\’re right

  4. N/A说道:

    四仔咁麻烦,直接转去成人台就系啦

  5. 咪嘈说道:

    乜唔喺俾你坐烂咗咩?

发表评论

