已经忘记

     有一日,陪个同事去买内存,个同事买内存嘅原因好简单,就係有新game出,而且游戏要求都唔低,主要玩《使命召唤4》。
     佢由头到尾都游说我升级,一齐去玩嗰只game,不过我话:"我唔中意玩战争game,就算战争机器出PC版我都唔中意玩。""咁你中意玩乜类型game?"问到呢个问题,我突然呆咗。"我已经忘记咗,我中意玩咩类型game。"
 
     一个非常严重嘅问题,我真係已经忘记咗中意玩乜game?好似我仲有更多嘢遗忘咗,过去几年,我究竟中意过乜嘢事?乜嘢人?
此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

7 则回应给 已经忘记

  1. Yonggang说道:

    你中意H Game吧

  2. Cocu说道:

    千期吾好中意我,小图图

  3. Amy说道:

    混沌的生活状态,是现代都市人的通病。貌似非常忙碌却又忘记自己在追求什么

  4. Penny说道:

    俾你咁讲一讲,我突然发觉自己都唔知中意咩游戏了····RPG嫌太耐太烦,网Game要俾钱,单机的又好似冇咩兴趣····可能就得个NBA live系列叫一路玩落来的了

  5. Penny说道:

    俾你咁讲一讲,我突然发觉自己都唔知中意咩游戏了····RPG嫌太耐太烦,网Game要俾钱,单机的又好似冇咩兴趣····可能就得个NBA live系列叫一路玩落来的了

  6. 传说中的13号说道:

    已经忘记过去,着眼现在,关注将来.
    但过去真係冇必要记起吗?
     
    算啦,我还有永远温暖的右手.

  7. kitlan说道:

    E Game

发表评论

