OT

      近几个星期,突然好忙碌,疲劳到一返到屋企就想瞓。晚晚都OT咗好夜,为咗赶项目星期六日都要返嚟继续OT,唔知咁嘅日子,到咗12月15日之后会唔会延续?希望我到嗰阵仲有命。加班係种无能嘅体验,希望唔好继续无能落去。
 
PS:突然忘记咗15号係子华个show,我都仲要买咗票。死火deadline就係嗰日,出唔到点算?
此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

5 Responses to OT

  1. kitlan说道:

    请我去睇咯

  2. N/A说道:

    我又去

  3. Cocu说道:

    diu 甘多人复 丢

  4. 传说中的13号说道:

    diu,严禁古巴佬入境.

  5. ray说道:

    我代替你去就系,你专心做野啦

发表评论

