还懂得感动

      除咗做嘢,已经好难再搵到其他情绪。做嘢都可能係会係对其他同事发泄工作不满,或者真係忽略咗身边好多嘢。     
      每晚都8点打后先返,衰起身甚至10点先可以返到屋企。返到后仲可以见到肥妈等我食饭,细心谂下,真係忽略咗好多身边嘅人同事,唔知仲有几多俾我忽略咗。有几晚係喺公司打机迟返,但返到去,肥妈依然等我食饭。心里真係过意好唔去,几乎每晚都要家人等我开饭,每次谂到度心都会振振酸软。
      而最近除咗nds外都好少其他娱乐,唯一睇得比较多就係《钢之炼金术师》,虽然好早前就有人介绍过我睇,但直到深夜重播一次我先追。里面艾力克兄弟嘅感情非常深厚,哥哥会为弟弟赎回身体而牺牲一切,而弟弟都会为哥哥攞返右手左脚做任何事。呢部深夜动画竟然触动咗我感情神经,有几次睇到眼湿湿。由于动画同漫画係严重唔同,所以我决定翻炒漫画一次,结果某些片段又再继续眼湿湿……
      原来我仲识得感动。
此条目发表在传说中的我分类目录。将固定链接加入收藏夹。

3 则回应给 还懂得感动

  1. Cocu说道:

    眼湿湿….
         知道日本数码侵略已经到达某个程度就好;更加希望感动能够再深入些,不能忽略既重有:因为所谓“潮流”而带来伤筋动骨的本土生活方式。
         或者简单讲,就系你改变了的生活模式伤害了未打算改变的人,更在某种程度上硬硬地促进人家也在改变。

  2. 传说中的13号说道:

    我情愿被人侵略好过被人和谐,面对蓝猫之类我完全无法调动自己任何情绪。
    呢个世界感情上就无分国界,被人触动唔应该因为来自日本就要鄙视。
    如果要改善生活就要付出代价,而付出代价唔单係我,仲有我屋企人或者我身边朋友;如果唔想我呢度改变可以选择怠慢待工,但都唔等于其他人唔进行改变。
    因为即使我唔变都会付出代价。

  3. ray说道:

    shit.. what the fuck are you guys discussing about? @_@

发表评论

