摆上神台

      今日公司有个老板发起嘅mail,讨论得好深入。不过以我一向性格都唔中意争论,尤其来回已经25封嘅邮件,邮件内容大概望咗下,但冇做深入了解。
      正忙紧其他嘢时,突然老细打我手机,同我讲之前负责紧嘅项目可以放慢,但个好累赘嘅邮件会同我个项目有莫大关系,所以唔介意放慢做好。于是我比较唔情愿将全部邮件都睇一次,然后回复自己个睇法。结果就发现中招鸟……
      "XXXX有关的信息,请Living来负责协调和落实规则的建立。"OMG,副总好快就回咗个邮件,怀疑副总同老板夹埋装我入靓。
此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

One Response to 摆上神台

  1. Amy说道:

    不用怀疑了,这事地球人都知道,咔咔

发表评论

