关于艳照门事件

      本人抱着有相唔好错过,同时有幸做了先进的地球人,几乎最新小心都冇走漏鸡,结果CGX事件相关闪卡(甚至无关)都收集。虽然事件对本人冇直接关系,但间接改变咗我作息。
  1. 事件发生喺过年前,真係来得及时,收集闪卡就好似追剧一样。但过年根本冇剧好追(电视台人员都要开工吗),即使有剧都唔好睇唔值得追,可以为上网带来多一个娱乐。
  2. 过年不攞利事钱,要攞就要艳照片。返工唔攞利事,係问你今日update咗后有几多张。
  3. 接上,返工基本上都有人问我攞闪卡,因为我闪卡够全,通常先晒命嘅人都唔係最多=v=
  4. 继续接上,其实更多人係搵唔到闪卡。网上论坛有人求照、留下mailbox要全集,亦taobao有近500家店卖照(¥30/张),身边嘅同事朋友都会搵照,无论男女、职位高低(副总……)。当然见到相之后都哇一声,咁多……咁露骨……。
  5. 谈论主要话题唔再係股票,你今日睇咗未啊?
      不过敬告各位,相中主角已经好惨,已经获得相应惩罚,所以唔好再去发布呢啲淫秽及不雅图片。如果传唔好upload到服务器,单人传好啦,仲要记得讲一句:

I present these material to you that’s what a friendship be, so be careful not to transmit it to anyone else!
我当你是朋友才给你看,你千万不要给其他人啊!
我當你係朋友先畀你睇,你千祈唔好畀第二個呀!

 
此条目发表在传说中的我分类目录。将固定链接加入收藏夹。

2 Responses to 关于艳照门事件

  1. kitlan说道:

    R we friends?

  2. Penny说道:

    貌似你未传俾我睇睇喔····

发表评论

