游戏机专家?

    我承认,由细到大我都好中意打机,但我都要承认,虽然打得仲可以,不过唔算非常叻。
    虽然係咁,经常有人问我关于游戏机嘅问题。今日先係香港个经理问我广州买NDS几钱,想我帮佢手去买,之后老顶又打电话,问我PSP几钱$_$。
    乜我个样咁似机佬咩?
此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

1 则回应给 游戏机专家?

  1. Gacia说道:

    我搞得掂论文都想买台机奖励自己,肯定会揾你俾意见,机佬

发表评论

