DC与裸照

      今日返工穿过体育中心地铁站隧道时,听到三位女士喺度讲网上相册问题。由于赶时间返工(更重要係三位女士无论身材定係相貌都完全唔可以引起我注意),所以单凭声音去分辨对话,对话内容大致如下:
      “嗰日我个QQ俾XX上过,你都知个相册係关联嘎啦,虽然我上咗密码,不过可能都俾人睇过。”(唔记得细节,可能係被盗)
      “点解会俾人睇到?”
      “个密码同QQ个密码……”(听唔清楚)“里面好多相,又有同屋企人嘅相。”
      “嗰日我网上见到新闻,话有女仔个相测密码俾公开咗,里面好多裸照俾人睇晒。”(望咗下副尊容@_@)
      “啊!!!我好惊啊,我都怕……”(后面赶路冇听到,怀疑三个都有裸照上传)
 
       科技发展飞速,DC已经普及到冇得再普及,唔少人都可能会自拍裸照留念。但你哋影嗰阵有冇考虑过后果呢,假如流出咗会有乜影响?
 
       实在好难想象,冇身材冇相貌影出嚟仲要“唔觉意”流出,有冇考虑过我哋受害者嘅感受?
此条目发表在恶搞传说分类目录。将固定链接加入收藏夹。

3 则回应给 DC与裸照

  1. 说道:

    摆明系想媾你啦

  2. Water说道:

    摆明想你睇下佢全相啦。。

  3. Cocu说道:

    太色情了。

发表评论

