我为何生存?

      一个好奇怪嘅标题,其实我唔係想寻死,只不过突然目标唔清晰。

      呢一年,我工作范围越来越广泛,加入咗好多商务元素,同时策划、编辑、分析一个不能少。但我对内部同事强调,我係策划。
      3月唔係一个好月份,好多帮得我手嘅同事唔係离职就係调组,据老细预告,我工作量会减少。不过从咁嘅情况同我过往经历,只会增加唔会减少,只会执手尾唔会有荣誉。执手尾一直係我多年工作,好多手尾经过我手都会行顺,之后就过度到其他人接手。。。。。。破坏。
      突然今日见到有份策划工作要做,非常厌倦烦躁。但我唔係一个策划咩?点解到做自己想做嘅嘢,会变得咁烦躁?
      难道我只为执手尾而存在?
此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

7 则回应给 我为何生存?

  1. Yonggang说道:

    高层,鉴定完毕

  2. kitlan说道:

    N年之癢

  3. living说道:

    我粗!

  4. 说道:

    表面睇上去喺个打杂,其实,佢喺一个策划

  5. Frank说道:

    越打杂,越高层

  6. Gacia说道:

    策划就是写程序以外的一切工作

  7. ray说道:

    标题党,监定完毕

发表评论

