带纸巾就係好男人?

      今日同班同事食饭,例牌我都会晒纸巾出嚟,嗰位新女同事就讲:“带纸巾都係好男人。”

      突然感到好寒,因为以前个旧同事都有咁讲过,同时我都唔觉得自己好(后面冇带到个坏字)。
      真係好男人,应该係带手巾,咁先环保。
      眼瞓,瞓啦,希望听日美日大升!
此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

10 Responses to 带纸巾就係好男人?

  1. kitlan说道:

    又自己跌落天秤了。。。。。。

  2. Gacia说道:

    是好习惯,不过我经常忘记

  3. 贰零○肆说道:

    原来我是你口中的好男人~~~~~

  4. 咪嘈说道:

    应该唔系我讲嘅

  5. 传说中的13号说道:

    唔係你讲,不过你讲带纸巾嘅都唔会衰得去边。

  6. Amy说道:

    怎会感到好寒?不是应该心中暗喜么,kaka

  7. Grace说道:

    带纸巾可以同人share,造福群众,带手巾仔就唔得了。:p

  8. 传说中的13号说道:

    我唔介意人哋同我share手巾仔=_=

  9. 贰零○肆说道:

    好啊,下次我比你抹吓~~~卡卡~~

  10. Grace说道:

    等我抹左先~

发表评论

