这就是缘分

    我嘅一对好朋友,今日注册结婚啦。

    在八或者九年之前,我喺网易分别认识佢哋。同男嘅就经常出嚟吹水倾得比较埋,女嘅就仅仅喺网度周围八卦娱乐新闻。有一次攞到女方嘅相(当时我比较冇品),将相传咗俾男方。我就话:“个样。。。。。。”,男方就讲:“又唔係储老婆。。。。。。”
    2009年8月22日,佢哋正式注册。
    这就是缘分,在这里祝福佢哋。
PS:相我唔贴啦,未授权。
此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

3 则回应给 这就是缘分

  1. kitlan说道:

    ………………..

  2. kitlan说道:

    将相发去我QQ邮箱啦,你当年自己走宝之嘛,哇哈哈哈。

  3. 传说中的13号说道:

    俾咗你劳工啦,你直接问佢要。

发表评论

