09年09月香港之旅(入住篇)

      酒店好大,我哋住中塔3107。唔知酒店一共有几楼,喺我哋前面出烟嘅客人,俾我偷听到住到54楼,前台同佢哋讲lift要转1次就可以到。所以高层都唔係咁好,要中继。
 

31楼一出lift就可以见到荃湾无敌楼景。

再嚟多张楼景


大乡里入房,周围拍摄,第一样就係个保险箱同衣柜。


跟住就係平板电视,如果係海信,目测冇错就係32寸,一嚟就见到welcom living


跟住发现一个落地玻璃嘅冲凉房,冇错,全透明!


[左]从里面影返出嚟,係两张大床,应该有米三阔(同我自己房嘅一样) [右]除咗浴缸,仲有可以淋浴


[左]浴缸及周边环境      [右]冲凉房一系列洗涤用品,仲有润肤露


洗手间仲有一块好特殊嘅镜,原来係放大镜,专门化妆挤黑头用。(果然好大乡里)


电视前面张台,好多附加增值服务宣传。


再嚟一张冲凉房特写


其实瞓浴缸都係个唔错嘅选择,除咗好冻。。。。。。同埋好容易跌钱。
如心酒店,或多或少都会有心型设计,就好似呢张凳。


之所以话係海景房,当然係可以望到海,前面条就係青马大桥,虽然我之前都睇过2次。


再嚟张视野阔少少嘅


另外一队人返嚟,买咗1磅cherry返嚟,20蚊/磅。传说从12-30蚊/磅都有。


唔知係因为饿,定係呢度水果真係新鲜,少少1磅好快就扫晒。我哋都准备下一站。

 
此条目发表在Uncategorized分类目录。将固定链接加入收藏夹。

9 则回应给 09年09月香港之旅(入住篇)

  1. Yonggang说道:

    瞓浴缸瞓得好安详,哈哈

  2. kitlan说道:

    我见到有个MM,有个MM,有个MM,有一个MM啊~~

  3. Chung说道:

    哇,凸凸去爆房

  4. Grace说道:

    呢个如心,同果个如心有咩关系呢?果个呢~~~果个呢~~~

  5. Gacia说道:

    房靓,女正

  6. 传说中的13号说道:

    边度,边度有女?边度有正女?

  7. Penny说道:

    快D招供放大镜入边条女係边个。。。。开房竟然要走到HK开。。。

  8. 传说中的13号说道:

    好多年前。。。。。。有一个人。。。。。。他的名字叫penny。。。。。。。他见过放大镜里面条女

  9. 咪嘈说道:

    搵人收买我啦,我知道喺边个!

发表评论

