其实我并不细心

      继续又係带纸巾开篇,有时我见有人有需要用纸巾时,我都会主动递过去,有人会话细心,其实只不过係举手之劳。
      以前我都以为自己好细心,谂嘢好似谂得好周全,但事实上并唔係咁。眼见新招入嘅手下,设计出嘅系统比自己嘅更加实用方便,细致位都可以做得好足。一方面觉得好高兴,请到一个好帮手;另一方面反思自己做第一版时,做出一个千苍百孔嘅产品,简直係细心细致嘅翻转。
      其实最唔细心,係居然发现唔到共事接近五年嘅同事身体有缺陷。其实大家平时都经常出去饮饮食食,一齐出去旅游,但居然宜家先发现佢原来係缺咗两只手指。观察力真係差,细心呢个词,与我无缘。
此条目发表在传说中的我分类目录。将固定链接加入收藏夹。

发表评论

