又到澳门,又到香港

      冇乜时间完全整理,只能图片摘要,有胸再补充。

同朋友一起过澳门玩,其实我主要都係睇汇展、睇氹仔夜景、睇美食节、睇烟花,当然唔少得食同shopping,澳门依然係我好中意嘅地方,虽然慢慢喺度变。

相对澳门,香港我係去得比较少,上星期五有机会去,但问题係去开三个会。不过买到想买好耐嘅碟,老板都俾足时间我影圣诞灯饰夜景,心满意足啦。

此条目发表在传说中的我分类目录。将固定链接加入收藏夹。

1 则回应给 又到澳门,又到香港

  1. kitlan说道:

    几时再去香港呀

发表评论

