进入北京路225号,浏览广州撑你

      休息无聊,突然谂返起前一排见到广州撑你嘅展览,就喺北京路225号开,于是就上网搜索一下。

      因为对上一次展览係书墟,以为广州撑你已经结束咗。点知仲未结束,到1月8号先收皮,于是就杀过去睇睇。
      出发,去到北京路,不过天公不作美,落雨之余仲要唔俾入,原因係“设备维修”,搞到四点先俾入。
      因为落雨,建筑物嘅外表冇拍到,有兴趣直接去歌莉娅 http://225.goelia.com.cn/ 睇。建筑结构我都唔多讲,网站上面有详细解释。我去睇嘅主要目的,其实係第广州撑你,即係第3层 时尚艺术生活馆。

上面係225号嘅集锦
 

一进入225号,要经过一条弯弯嘅楼梯
 

唔知係翻新,定係仿古嘅夹层走道,之后就係仲喺度装修中嘅花店。途中居然有职员(歌莉娅的)同我讲,唔俾影像。我草!

3楼嘅主题,一入场就见到嘅广州撑你。
 

左边係艳芳嘅老照片,其实个展係以拍摄广州为引子,包括旧照片或者目前我哋自己拍摄可能即将边成历史嘅广州照片为主题。


阳台边的海报


广州撑你成员嘅作品


中间堆memo纸,其实就係参观过嘅人,发表嘅感言,我都有留到,不过冇特写。

展览内容并唔多,但都冇我发表得咁少,有好多“历史”照片,有兴趣趁活动未结束去睇睇。

上到5楼,有个咖啡室,外面有露天茶座,可惜落雨。。。。。。
 
外面依然人来车往,世界没有因下雨而停顿
咖啡室嘅一角拍摄通行者的照片及集锦
 
      不过睇嘅过程被人多次叫停唔可以影相,原因我用单反,而单反被认为係“专业”相机,尤其4楼个创意室更加係一拍就阻挠。所以下次嚟就唔好带单反,买咗单反嘅就俾我啦,我帮你用。
此条目发表在传说中的我分类目录。将固定链接加入收藏夹。

2 则回应给 进入北京路225号,浏览广州撑你

  1. Yonggang说道:

    通行者

  2. 胜辉说道:

    买咗单反嘅就俾我啦,我帮你用!

发表评论

