舊城相對論 之 旧城相对论

      《旧城相对论》係一班后生仔发起嘅装置展览活动,开幕我都有参加。原来活动期从3月20日到4月30日,但有同事同我讲,会提前结束,所以趁有时间一个人过咗去,以免到最后一日都冇办法睇到装置展嘅进化。可能係天意,相机里面居然仲保留住上次展嘅相,正好俾到机会我见到一个月“城市”嘅发展,对我呢类“原居民”有乜影响。而最紧要係朋友对我讲,搵唔到我留字,可能已经被拆迁,更加促使我再去展会。
一入门口,已经感受到“城市”发展,不足一个月已经留下无数足迹。
开幕之前,基本上係整齐嘅纸骑楼。一个月之后已经编织上访问者的寄望、恶搞、怨念、到此一游等
新与旧
旧与新
仲有爱猫人士
而当日留下咪嘅地方,如今留下的却是民众的笔迹
除咗广州人留字,仲有香港人。而开幕当日,仲有金发外国美女留字。
唔识形容,感觉似怨念之墙
有密密麻麻嘅留字
都有力撑主办方嘅支持同打气
仲搵到网友留字
另外一位网友留字,劲粗野。
而我自己极样衰,又恶搞嘅字仲留喺度。
当然我都会有一两句係算睇得嘅
 
知道自己唔係拆迁户,好感动。全场有份“住过嘅”应该都冇一个係拆迁户,而更令我感动係下面一张。
因为另外一边唔係涂鸦区,但一直都冇人去违规,并唔係好似“相关部门”咁,法一套做一套。
 
此条目发表在传说中的我分类目录。将固定链接加入收藏夹。

One Response to 舊城相對論 之 旧城相对论

  1. kitlan说道:

    那个陶陶居系我杰作之一

发表评论

