今天先后向三位上司发飙了

      当然唔係拍晒台嗰只啦。

      第一次係老板用我个组嘅alias注册咗个twitter号,又叫同事去follow,搞到个邮箱係咁收垃圾邮件,最后发邮件要老板修正过唔好邮件通知。
      第二次係副总,邮件叫我去教人点用facebook同twitter,真係当我好得闲,回咗个邮件“我反对”。
      第三次就係直属上司,几乎我做乜都要问,小小嘅问题我同技术了解情况就大叫“咩事咩事?”,我就讲:“你好烦啊。”
      今日脾气特别暴躁,发泄下。
此条目发表在传说中的我分类目录。将固定链接加入收藏夹。

1 则回应给 今天先后向三位上司发飙了

  1. kitlan说道:

    你大姨丈到。

发表评论

