脱牙记

      好耐冇搞过牙,就连洗牙都有一年冇搞,结果牙医强烈抗议,同时叫我将下面两只智慧牙脱咗。

      12、13号请咗两日假,一方面休息,二方面就係铲除口腔里面嘅隐患。
      带住医保卡同肥妈一齐去光华,见过医生后要求我去牙齿照片。片出咗之后,真係吓鬼亲,两只牙横生得好紧要。

      俾咗片医生睇,马上开始手术(虽然係必做流程安全着想,但总嫌有少少昆水一样)。医生再睇过我嘅牙,话其实上面两只都要脱,通常就脱单边,好少人净脱下面两只,问我係唔係确认。“係”!
      开工。先同我口腔消毒,然后注射麻药,再同我口腔同面部消毒,之后就真正开工啦。之前医生都讲明要用锤凿,不过唔使惊,最终仲要缝针,係可溶线,唔需要拆线。

      因为注射咗麻药,所以医生开工时都唔觉得痛,同时都唔知佢做紧乜。不过就知道用锤凿我左下只牙,凿过几次,好似甩咗,执咗碎片,缝过阵搞掂,历时可能5分钟左右。然后就到右下只牙,呢只牙係最横,但似乎好棘手,因为成个手术搞得最耐係呢度。之前左牙凿1次就得,但右牙凿咗3次都未得,每凿一次,护士就会酷住我下巴,医生就会用锤用钉去凿牙。虽然被麻醉,但大概步骤我都估到,先係劏开牙龈,然后用凿整碎两只智慧牙,之后执碎片,最后缝针。

      几经周折,终于搞掂晒两只牙,前后用时半个钟。但搞完之后觉得好唔舒服,喉咙好痛,好似发炎一样,疑似因为伤口发炎。

      后记,手术完咗之后嘅第五日,我依然觉得好唔舒服,发现伤口味仲係发炎,而且有流脓迹象。

此条目发表在传说中的我分类目录。将固定链接加入收藏夹。

1 则回应给 脱牙记

  1. 咪嘈说道:

    恭喜你,无晒智慧噜!

发表评论

