吴係茶餐厅

      上星期五晚,加班太夜,同两个同事去到天河东嘅吴係茶餐厅食晚饭。
 
       开始行错方向,向北行,结果依靠两位同事带有GPS嘅android手机同点评网嘅定位,终于喺太古汇附近搵到,原来仲要落地下一层,然后回头先可以见到。
 
      其实最夸张係9点到,结果要等位,走嗰阵10点几,外面依然要等位。上面张图,係我点嘅黑椒牛柳煎面,另外两个同事点咗个夜茶套餐,再加一份西多士。
      埋单132蚊,其实比较贵,但用料好足(从艇仔粥用料可以睇得到),味道我比较适合我。
此条目发表在传说中的我分类目录。将固定链接加入收藏夹。

3 则回应给 吴係茶餐厅

  1. Yonggang说道:

    好姐被屏蔽了

  2. 咪嘈说道:

    超港式囖,我老细个饭堂

  3. kitlan说道:

发表评论

