iPhone 4与我

      经历一大段iPhone 4信息轰炸,我都有机会触摸到目前嘅神机以后嘅街机,虽然唔係我自己嘅。
 
开封礼前嘅拍摄,外面嗰部係3Gs
我同事仔细开刀开苞
呢个就係佢嘅庐山真面目
再通公司部ipod touch对比下
两部都装上angry birds,发现iPhone4嘅喇叭发声靓好多。
 
      其实上面几张图,分别拍摄自3部iPhone4,1部iPhone3Gs,1部iPod touch。而且有个插曲,开苞典礼发现开错咗iPhone4。
此条目发表在传说中的我分类目录。将固定链接加入收藏夹。

发表评论

